top of page

גיבוי לדולה


עבודת הדולה היא לא עבודה פשוטה. אנחנו עובדות לרוב מאוד לבד. אנחנו לבד עם הזוג והיולדת במפגשים שלפני, בחדר לידה, בטלפונים שלפני הלידה ובתמיכה שאחרי...  אבל בדיוק בגלל שאנחנו עובדות לבד, אנחנו חייבות תמיכה ומגבות!

גיבוי בלידה הוא הדבר הראשון שאני מדברת עליו בשיחת הטלפון הראשונה. המגבה שלי מכירה את היולדות שאני מלווה תוך כדי התהליך שאני עוברת עם היולדת ובנזוגה ואני את שלה.


היא המגבה שלי ואני המגבה שלה. היא תומכת בי כשצריך, בשאלות והתלבטויות, במקומות בהן אני צריכה חשיבה רענן והסתכלות אחרת על המצב.


בעת הצורך אנחנו מקפיצות אחת את השניה כמגבות במקרים שאנחנו בלידה אחרת שכבר התחילה או אפילו רק מודיעות על כוננות כששתי יולדות מתחילות לפתח לידה. כמובן שגם החיים מזמנים לנו הזדמנויות לגבות את אחת השניה, ארועים משפחתיים, מצבים רפואיים במשפחה שמאלצים אותנו להפעיל גיבוי. 

יש יולדות שמעוניינות להכיר את המגבה לפני הלידה בשיחת טלפון או פגישה אמיתית. הכרות עם מי שעשוי ללוות את היולדת מקנה ביטחון להרבה מאוד יולדות וזו הסיבה שאנחנו כאן. יש יולדות שמספיק להן לדעת שיש מגבה...

כשאתן בוחרות דולה אל תהססו לבדוק איתה האם יש לה מגבה ובאיזה מצבים המגבה מופעלת. אם אתן מרגישות צורך לדבר עם המגבה או לפגוש אותה - עשו זאת.  אז מי המגבה שלי? מוזמנים לקבוע איתי פגישה לקראת ליווי בלידה ולשמוע עוד 052-2827900

13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page