top of page

פרופיל

תאריך הצטרפות: 20 במרץ 2020

Posts (156)

1 במאי 20263 min
הפרדה בין הנקה לשינה: למה אי אפשר להפריד?
הרבה הורים מגיעים אליי עם שאלה שחוזרת על עצמה: “התינוק שלי מתעורר כדי לינוק ולכן הוא מתעורר הרבה פעמים בלילה". זו שאלה מאוד מובנת. כשעייפים, מחפשים סיבה למה שנראה כבעיה ומחפשים פתרון. לפעמים נראה שההנקה היא “הבעיה”. אם נעצור לרגע ונעמיק נגלה משהו אחר לגמרי. הנקה ושינה לא נפרדות זו מזו. הן קשורות אחת לשנייה בקשר עמוק התפתחותי, פיזיולוגי, רגשי. האם הנקה גורמת להתעוררויות בלילה? לא. התעוררויות הן חלק טבעי ממחזורי השינה של תינוקות. הנקה היא דרך לווסת ולהירגע, לא הגורם להתעוררויות. האם כדאי...

244
0
1
23 באפר׳ 20263 min
כאבים בהנקה: האם הנקה אמורה לכאוב ומה אפשר לעשות?
כאבים בהנקה הם אחת הסיבות הנפוצות ביותר לפנייה לייעוץ הנקה. למרות שהרבה אמהות חושבות שזה חלק טבעי מהתהליך ברוב המקרים זה סימן שאפשר לשפר משהו. הרבה אמהות שואלות את עצמן בימים הראשונים אחרי הלידה: "האם זה אמור לכאוב ככה?" מצד אחד, אנחנו שומעות שהנקה היא דבר טבעי. מצד שני הגוף שלנו לפעמים אומר דברים אחרים וההנקה כואבת. בואי נעשה סדר: מתי כאב בהנקה הוא חלק מתהליך הסתגלות, ומתי הוא סימן שצריך לעצור ולבדוק. האם הנקה אמורה לכאוב? התשובה הקצרה: לא. הנקה לא אמורה לכאוב לאורך זמן. אבל בימים הראשונים,...

60
0
21 במרץ 20263 min
מתי תינוקות מתחילים לישון בלילה?
מתי יש שינויים בשנות היום? מתי התינוקות שלנו עוברים משלוש שינות לשתיים? מתי הם כבר לא ישנים בכלל במהלך היום?

133
0
1

שגית לב

אדמין
More actions
bottom of page