top of page

הגעה עם תינוק טרי הביתה

עודכן: 6 באוק׳ 2020

איזה יום מרגש הוא יום ההגעה הביתה עם תינוק חדש.

קבלו ארבעה טיפים להכנת הסביבה הביתית לקראת התינוק החדש


ביגוד - לתינוק בגד אחד יותר ממה שאת לובשת בעצמך. בדרך כלל שתי שכבות יספיקו. אנחנו לא גרים במדינה קרה במיוחד כך שאם בכל זאת מאוד קר אפשר להוסיף עוד שמיכה מעל התינוק בזמן ההנקה או כשישן. ועבורך? שיטת הבצל. בדרך כלל חם מאוד בזמן ההנקה. במקום ללבוש חולצה אחת עבה, אולי תעדיפי שתי חולצות דקות כדי שתוכלי לפשוט מעלייך שכבה אחת לפני ההנקה?

אוכל - כדי שאת תוכלי לדאוג לתינוק, דאגי שיהיה אוכל מוכן במקפיא או חומרי גלם להכנת אוכל כך שכל אחד יוכל לבשל עבורכם. אפשר גם להצטייד במספרי טלפון של מקומות המוכרים מזון ביתי מוכן יחד עם משלוח כדי לדאוג לעצמך בשעת הצורך. במקומות רבים יש פרוייקטים קהילתיים של בישולים ליולדת ומשפחתה. הצטרפי לאחד כזה וקבלי גם את חופש מבישולים למשך כמה שבועות...

טמפרטורת הבית - כדאי לשמור בקיץ ובחורף על טמפרטורה של 21-23 מעלות צלזיוס. לפני המקלחת חממו את החדר לטמפרטורה של 24-25 מעלות צלזיוס. גם בקיץ וגם בחורף השאירו חלון פתוח מעט לכניסת אוויר נקי. פעם ביום אווררו את חדרי הבית לגמרי, גם בחורף!


מיטת התינוק - מומלץ לתינוק לישון במיטתו בסמוך למיטת ההורים. כדאי שמיטתו לא תהיה סמוך לקיר חיצוני. השכיבו את התינוק לישון על הגב ולא על הבטן וכמובן בשעות העירות השכיבו אותו על הבטן כשאתם לידו, משגיחים. סביבת המיטה תהיה נקיה מחפצים ובובות שעשויים לגרום לחנק.


צריכים עזרה בהתארגנות לקראת הגעת תינוק חדש הביתה? מוזמנים להתקשר ולקבוע פגישה! 052-2827900




22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page