top of page

הנקת טנדם - הנקת צמד

הנקת טנדם היא הנקת שני ילדים שאינם תאומים, במקביל. מה זה אומר?

האם מתאים לכל אחת? הנקת טנדם אינה מתאימה לכל אמא. לא כל אמא מעוניינת לחלוק את ההנקה של התינוק הקטן עם הפעוט או הילד הגדול. בנוסף לא כל אמא מעוניינת להמשיך ולהניק בזמן ההריון ויש מעטות שגם לא יכולות מסיבות רפואיות להמשיך ולהניק בזמן ההריון.

אמהות שמעוניינות להמשיך ולהניק ולהגיע להנקת טנדם עושות זאת מסיבות שונות - חלקן לא מעוניינות לגמול את הפעוט או הילד מההנקה, חלק מעוניינות לחוות חויית הנקה אחרת וייחודית שיכולה להשפיע גם על היחסים בין האחים. אמהות נוספות מעוניינות להמשיך ולהניק כשיש פעוט יונק בבית מכיוון שההנקה היא הפתרון לכך שלא יצטרכו לרוץ ולרדוף אחרי הפעוט ובכל פעם שהתינוק יינק גם הפעוט יגיע לינוק...

אתגר מיוחד בהנקת טנדם הוא הימים הראשונים שלאחר הלידה. כמויות הקולוסטרום קטנות יחסית והתינוק שרק נולד זקוק לכל טיפה. לכן חשוב לתת קדימות לתינוק שנולד ולהגיע לשד לפני שהפעוט או הילד מגיע לינוק. לאחר הימים הראשונים ניתן להיעזר בילד הגדול יותר בפתרון בעיות כמו גודש או אפילו סתימות בעקבות יעילות הגדול בהנקה! מי אמרה שרברב? צודקת!

בהריון ומתלבטת האם להמשיך ולהניק ואולי להגיע להנקת טנדם? מוזמנת ליצור איתי קשר ונקבע פגישה בה נדבר על הנקה בהריון, הנקת טנדם ומציאת פתרונות יצירתיים לתקופה שלאחר הלידה!

052-2827900

1,881 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page