top of page

יציאה מהשגרה עם תינוקות

החיים עם תינוקות וילדים אינם כוללים שגרה מאוד מהודקת.

היציאה מהשגרה טובה וחשובה לכולנו - טיולים, מפגשים משפחתיים, ארועים, יציאה לסידורים ועוד.


a family hiking with a baby on dads back

גם לילדים ולתינוקות שלנו יש יציאה מהשגרה כאשר משהו עובר עליהם - מחלה, שיניים, חלומות, כניסה למסגרת חדשה, שינויים במשפחה כמו מעבר דירה או אצל ילדים גדולים יותר אח חדש במשפחה...


היציאה מהשגרה מבורכת מכיוון שהחיים לא נעים רק סביב הילדים שלנו. גם אנחנו ההורים חלק מהמשוואה. לפעמים אנחנו חייבים לצאת ולטייל עבור עצמנו - לנשום אוויר, להיות בשמש, באור, לשחרר את הגוף ולהפעיל אותו,


לפעמים הורים מרגישים שהם משלמים על היציאות הללו מהבית בהתעוררויות מרובות במהלך הלילה או שינות קצרות במהלך הכניסה והיציאה מהרכב וסביבה לא מוכרת. עבור התינוקות זה בסדר גמור. זה לא גורם לנזק לתינוקות. נהפוך הוא, זו דרך נהדרת לתינוקות ולקטנים ללמוד על העולם שבחוץ, על התנהלות המשפחה וחיים שלמים שלא ניתן לעצור רק מכיוון שנולד תינוק.


מותר להם לא לחבר מחזורי שינה או לישון באופן שונה מהשגרה בבית, מותר להם להתעורר ושיהיה קשה לחזור לישון. אם אתם שם איתם זה מה שחשוב ועוזר לכל המשפחה.


לא נוכל למנוע את החשיפה לגירויים שהסביבה והעולם מזמנים להם. לדעת שאחרי יום כל כך פעיל יהיה לילה מאתגר זו הזמנה ללכת לישון כמה שיותר מוקדם (ההורים) כך שגם עם הרבה התעוררויות יהיו מספיק שעות שינה כדי שתוכלו לתפקד למחרת.



194 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page