top of page

מחשבות אישיות שלי על הרדמה

בכל לילה, כשהעולם שמסביב שקט ורגוע, אני מוצאת את עצמי מהרהרת במסע העמוק והאינטימי של האימהות. הרגעים השקטים והשלווים שביליתי בהנקה ובנחמה של ילדיי בשקט של הלילה נתנו לי השראה לשתף אתכן בחוויות ותובנות. אני רוצה להעביר לכן באמצעות מילים את היופי והעומק של הרגעים הליליים הללו - תקופה שבה האכלה מתעלה מעל להזנה בלבד והופכת לריקוד עדין של אהבה וחיבור. בשעות השקטות האלו בין חלום לערות, גיליתי עולם של כוח והזנה לגוף וגם לרגש, עולם שאני שמחה שיכולה לחלוק אתכם כאן בבית שלי...


הרגעים השקטים והאינטימיים של ההרדמה, לפעמים הם ממש חלומיים עם הכוח המרדים של חלב אם והנקה, שעוזרים להרדים גם אתכן ולפעמים הם פשוט רגעים עדינים של שקט וקירבה.


הנקות בלילה לא קשורות רק למזון. הן לחישות רכות, שירי ערש עדינים וקשר מיוחד שעוזר להשלים שעות פרידה שקרו במהלך היום. זה ממש זמן קדוש שאתן יחד עם הקטנים שלכן. יש לכן רגע שקט בלילה, בין חלום לחלום. וזה מתעצם כשיש עוד ילדים בבית שדורשים תשומת לב. פתאום בלילה אפשר לתת תשומת לב לתינוקות שלנו, בזמן שהוא רק שלהם.


בערסול הרך של התינוק אפשר להרגיש את החיבור שנוצר. כשאת מערסלת את התינוק או מניקה בשכיבה אפשר להרגיש את עומק הקשר. החמימות של החיבוק, צלילים קצובים של הנקה, נוחות משותפת.


יש משהו שליו בהנקה באור הרך של הירח אם הוא במקרה מציץ בחלון שלכם. תזכורת לזה שגם בחושך ובשקט אפשר ליצור עולם של אהבה וביטחון עבור התינוקת הקטנה שלך.


אצל תינוקות קטנים בחודשים הראשונים לחייהם הנקות לילה מספקות את המלטונין שנמצא בחלב שלך ועדיין לא מופרש אצל התינוקות כך שאת עוזרת לו לישון כשאת מניקה אותו. אלו רגעים של ידיעה שגם תוך כדי הנקה בשכיבה אני מועילה לתינוק ועושה טוב.


נכתב באהבה...

53 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page