top of page

שאלות ותשובות על מגוון השירותים שניתן לקבל ממני

עודכן: 7 בפבר׳ 2022

בשיחת הטלפון הראשונה עם נשים (קהל היעד שלי קצת יותר רחב אבל הן תמיד אלו שעושות את השיחה הראשונית) אני נשאלת כמה שאלות הקשורות לשירותים שאני מציעה והן חוזרות על עצמן.

משתפת אתכם... גם בשאלות וגם בתשובות...

1. את מגיעה לבתים? כן, אני עושה יעוצי הנקה בבית היולדת ומי שמעוניינת להגיע אליי מרחוק או שהמחיר ליעוץ הנקה בבית גבוה מדי עבורה, יש אפשרויות זולות יותר אצלי בקליניקה. בליווי לידה אני מגיעה לפגישת סיכום לאחר הלידה בזמן שנוח למשפחה.

2. את עובדת עם הקופה? אין לי הסכמים עם קופות החולים אבל אני מוציאה חשבונית מס קבלה כחוק ובמידת הצורך יכולה גם לספק את תעודת ההסמכה שלי.


3. האם פגישה אחת תספיק? לפעמים פגישה אחת של יעוץ הנקה מספיקה ולפעמים יש צורך במפגשים נוספים. לקליניקה מגיעות אמהות ותינוקות להמשך מעקב ושינוי תוכניות בהתאם לצורך. המחיר לקליניקת המעקב סמלי ומאפשר גם לפגוש אותי שוב וגם להנות מחברתן של אמהות נוספות. בנוסף אני מלווה בווטסאפ ליווי צמוד. בליווי לידה נפגשים כמה פעמים לפני הלידה, נפגשים שוב בלידה ופגישת סיכום לאחר הלידה. בהדרכת הורים או יעוץ שינה לפעמים מספיקה פגישת יעוץ אחת ולפעמים יש צורך ביותר.

4. את מלווה גם יולדות שרוצות אפידורל? בוודאי. כל אחת צריכה תמיכה בדרך שלה. עד שניתן לקבל אפידורל יש דרך לעשות, ואני איתך. וגם אחרי האפידורל יש לי כמה וכמה כלים לעזור להתקדמות הלידה בתמיכה, תנועה, נשימות, דמיון מונחה ועוד...

5. האם את מחליפה את בן/בת הזוג בלידה? אין לי את היכולת הזו... מצטערת... בן או בת הזוג שלך הם הפרטנרים שלך לחיים. אני אורחת לרגע. אני שם לעזור לכם גם להתחבר סביב הלידה. אני שם לתמוך בך ובו יחד. בלידות בהן בן או בת הזוג לא יהיו בלידה עצמה אני שם לתמוך ולעזור פיזית, רגשית.


6. מה קורה אם הלידה תהיה מאוד ארוכה? גיבוי. אחד הנושאים הראשונים שאני מדברת עליהם בשיחת הטלפון או בפגישה הראשונה גם אם לא תשאלו. הגיבוי מאפשרת לי לנשום. כשהלידה מאוד מאוד מתארכת ואני צריכה עזרה בהחלפת כוחות או כששתי לידות מתרחשות בו זמנית.


7. האם הילד צריך להגיע איתנו להדרכת הורים? להדרכת הורים אתם מוזמנים להגיע בלעדיו. זה הזמן להיות אחד עם השני ולחשוב בבהירות בלי הנוכחות הפיזית שלו. אני אחזיק את הנוכחות שלו איתנו כל הזמן. אזכיר לנו את הילד בגללו הגעתם להדרכת הורים.


8. אם אנחנו צריכים רק פגישה אחת של הדרכת הורים? אין בעיה. לפעמים לא מדובר בתהליכים ארוכים. לעתים גם פגישה אחת מספיקה כדי לפתור אתגרים נקודתיים.


9. את עובדת גם בזום? מזל שיש זום. הוא מאפשר לי מענה להורים שגרים רחוק או לא יכולים להגיע מסיבות שונות, כולל הורים שגרים בחו"ל... איזה כיף.


מידע נוסף על כל אחד מהשירותים ניתן למצוא בקישורים הבאים:

48 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page